CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torstai 19. maaliskuuta 2009

Dance Until You Die - or just simply stop before someone gets hurt!

Allekirjoittaneella on viha-rakkaussuhde tanssimiseen.
Kivaahan se on niin kauan, kun luulee tekevänsä oikein, mutta sitten peilissä näkyykin jotain ihan muuta.

Kuten kokovartalokipsin aiheuttama totaalijäykkyys from head to toes.

Olin muuten tanssitunnin pisin oppilas. Pistetään kaikki mokat sen piikkiin. Enhän mä vaan yksinkertaisesti voi olla yhtä ketterä kuin kaksi päätä lyhyemmät kanssatanssijani. Enhän?

Joku olisi tehnyt muutama vuosi takaperin suuren palveluksen minulle ja muulle maailmalle, jos se joku olisi tajunnut kertoa minulle, etten osaa tanssia.

Onneksi sentään lauloin tänään kuin enkeli.
(Uskokoon ken viitsii.)


PS. Vaatturimestarilla on varmaan tarkat ja hellät sormet..
.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Heippa hei. Olen se GHD-Anonyymi tuolta Saaran blogista. Olen nyt vähän suunnitellut tuolta Briteistä kyseisen kaverin tilaamista mutta nyt aloin miettimään tarvitseeko moisen kanssa adapteria? Oletko itse tilannut sieltä, joten osaatko sen perusteella sanoa? :)

Anonyymi kirjoitti...

Okei, kiitos vastauksista. Toivottavasti sama pätee myös noihin Feeluniquen rautoihinkin, sillä haluamaani GHD-rautaa ei Lookfantastic toimita Britannian ulkopuolelle. :> Mutta kaippa sen raudan johonkin elektroniikkaliikkeeseenkin voi viedä ja vaihtaa johdon jos ei muuten toimi.

Anonyymi kirjoitti...

Ai mutta kappas, Feeluniquen tuotteista pitää maksaa arvonlisävero ilmeisesti Suomen päässä, eli ehkä vain luovun tuosta pinkistä väristä ja tilaan tuolta Lookfantasticista, onpahan sitten varmaa että toimii täällä Suomessakin. :)