CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

perjantai 17. huhtikuuta 2009

Negaa! Negaa!

Tämän kaltaisissa kyselyissä on aina mahdollista kertoa pelkkiä positiivisia asioita itsestään. Nyt ryhdytään rehellisiksi ja kerrotaan asioista negatiiviset puolet.

PAHINTA SEURAAVISSA ASIOISSA ON:

1. Nimessäni:
>> Siinä on 10 kirjainta. Kukaan ei jaksa sanoa koko etunimeäni, joten mulla on monenlaisia lempinimiä. Ne kaikki eivät ole kovin... Miellyttäviä.
2. Kasvoissani:
>> Näytän helposti vihaiselta. Kurtistan kulmiani epätietoisesti (= tiedottomasti? Haha...) ja kyräilen muita ihmisiä epäluuloisesti. En pidä kasvojani viehättävinä kuin joskus erittäin harvinaisina hetkinä.
3. Vartalossani:
>> Vatsa. Peppu. Reidet. Aamen.
4. Luonteessani:
>> Olen äkkipikainen ja itsekäs.
5. Vaatekaapissani:
>> Voisiko joku tulla hakemaan ne kymmenet huonosti istuvat farkut sieltä pois!?
6. Kotonani:

>> Tahtoisin olla oman kotini herra, mikä ei onnistu, sillä punkkaan edelleen vanhempieni luona.
7. Työssäni:
>> Olen huono työntekijä. Vaikka aina vakuutan muille olevani joustava ja ystävällinen, olen oikeasti kaikkea muuta.
8. Ystävissäni:

>> Jaa-a. Niitä harvoja, jotka olen onnistunut säilyttämään, näen liian harvoin.
9. Perheessäni:
>> Meillä kaikilla on tosi vahvat omat tahdot.
10. Harrastuksissani:
>> Olen liian lyhytjänteinen sitoutuakseni mihinkään harrastukseen.
11. Kumppanissani:
>> Joskus se voisi olla tyhmempi.
12. Lemmikissäni/lemmikeissäni:
>> Ne allergisoivat Å:ta. Paitsi kalat, joita ei voi pitää sylissä ja helliä...
13. Kielenkäytössäni:

>> Ärräpäät ja ajattelemattomat lausahdukset. Joskus myös mukahauskat vitsit. Näsäviisaus kulkee suvussa, sanoi siskonmies.
14. Musiikkimaussani:
>> Se nyt vaan on kokonaisuudessaan niiiiin huono!
15. Kotikaupungissani:
>> Asun varsinaisessa Junttilassa. En keksi mitään hyvää sanottavaa koko paikasta.
16. Ruokavaliossani:
>> Too much sugar.
17. Lapsissani:
>> Niitä ei ole. Tosin en tiedä onko se hyvä vai huono asia.
18. Naapureissani:
>> Junttilassa asuu juntteja? Eäh. Mulla ei ole minkäänlaisia tunnesidoksia mun naapureihin.
19. Nykyisessä elämäntilanteessani:
>> Odotan koko ajan tulevaa. Ja haikailen menneitä.
20. Tulevaisuudessa:
>> Mitäpä jos on rintasyöpä, mitäpä jos oon lapseton...? Mitäpä jos mä pelkään turhaan?

0 kommenttia: