CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sunnuntai 10. toukokuuta 2009

Hei!

Tiedättekö maailman ärsyttävimmän asian, Facebookin testit, joissa ei osata kieli_oppia? On luonne_testiä ja vaikka mitä. Boikotoin yhdyssanavirheitä kuhisevia tekstejä muutenkin, suomea osaamattomat höttöpäät eivät ansaitse palstatilaa edes Naamakirjasta!

On muuten metkaa: tänään selvisi, että minä äänestin ekassa Idolsissa Antti Tuiskua, kun taas siskonmies äänesti Jani Wickholmia. Saatoimme saada osaksemme sääliviä katseita, kun tämä tuli ilmi...

2 kommenttia:

Katariina Lyyra kirjoitti...

Mä niin yhdyn tohon kommenttiin! Mä oon todellinen äidinkielipoliisi ja kiinnitän huomiota kaikkiin kielioppivirheisiin. Eniten vihaan pilkku- ja yhdyssanavirheitä, hrrr. Lisäks mä yhdistän hyvän kirjoitustaidon fiksuuteen, mikä ei ihan aina ole hyvä asia. Mikä pahinta, mun oma kirjoitustaito on hieman huonontunut Suomesta muuton jälkeen, tuomitse siinä sitten muita kun ei itekään aina kirjoita oikein...
Ps. Mäkin äänestin Antti Tuiskua!

Sallamaari kirjoitti...

Jep, itsekin sorrun tuohon, että arvioin ihmisten älykkyyttä yhdyssanavirheiden määrän perusteella, ei oo muuten aina niin yksinkertasta... Enkä minäkään mikään äidinkielinero ole, mutta mielestäni monet yhdyssanat ovat vain niin itsestäänselvyyksiä (tämän muuten tarkistin googlesta, haha), etten ymmärrä, kuinka joku voi kirjoittaa esim. luonnetestin erikseen. Pilikkua on kiva n*ssia ;P