CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lauantai 10. toukokuuta 2008

Onnea, onnea Miss January 2007!

Saanko esitellä, vuoden Playmate Jayde Nicole:


Tänään kahdeksan tuntia äipänpäiväpaketointia. Nyt baar... Biisikärpästä. Angstattaa, ku oon pitäny itseäni lähes lyömättömänä lyriikkanerona ja nyt totuus lyö päin kasvoja - mähän oon sairaan huono muistamaan laulujen sanoja! Blah. Angggsssttt.

Eilinen vapaapäivä koostui auringosta, parhaasta mahdollisesta seurasta, herkullisesta ruoasta (fajitaksia, nam) ja shoppailusta. Sainpa hankittua itselleni stockkahintaisen Fredriksonin ylppärihattulakkihärpäkkeenkin. Kokoni on 56. Infou.

Ketä kiinnostaa, ei ketää.

"Sano että yhä ainoa olen sun / sano että yksin olla sä tahdot mun."
Hah. Oisin niiiiin vieny.

PS. Kivat näille muotiblogibeibeille: "Joo, yleensä käytän kokoa 34, mutta tää M on kivan löysä mun päällä."

0 kommenttia: