CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

perjantai 1. elokuuta 2008

Minusta tulee isona / isotissinen blondiina

Jouduin taannoin lamaannuttavan hämmennyksen valtaan.

Eräässä postauksessani innostuin hehkuttamaan Betsey Johnsonin mekkoja.
Kihisin kiihtymyksestä kuin pikkutyttö, kunnes eksyin tappamaan aikaa Johanna Tukiaisen blogiin...

Kyseinen neiti on nimittäin Betsey Johnsonin vankkumaton fani.

En tiedä koska viimeksi olen ollut yhtä hämilläni kuin tajutessani, että kyseisellä keltaisen lehdistön lempilapsella on samanlainen vaatemaku kuin minulla.

Siis MINULLA!

Taisi selvitä tulevaisuuden suunnitelmat kertaheitolla - täytynee perustaa eroottinen tanssiryhmä ja hankkia valtaisa platinanvaalea jatkotukka.

KÄÄK.

Guys, mä taidan olla jo sillä tiellä...
Kynsiini on ilmestynyt kirkkaanpinkkiä kynsilakkaa, jonka päälle on sutaistu vielä reilu kerros hileitäkin.

Tää on niin tätä, lähen siistimään mun puutarhaa.


Tämä postaus on sitten kirjoitettu 1.8. klo 1:00, Blogspot vaan sekoilee, 31.7. iltapäivällä olin kiltisti töissä :)

0 kommenttia: