CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

sunnuntai 25. tammikuuta 2009

Helvetti jäätyi eilen...

...ja mä olin baarissa.
Mitämitä!?

Ja selvin päin, tietty.


Mä tajusin, että mun on pakko saada Elämä, makso mitä makso.
Just semmoi omankokoinen ja hyvä.
Vinkatkaa ostopaikkoja ja suositelkaa suosittuja malleja.

* * *

Koska kampaaja-aikani on huomenna, on katsaus hiustilanteeseen ajankohtainen. Mikäli pysyttelen suunnitelmassani vaalentaa kuontaloani, terveille latvoille voi heittää hyvästit. Siksipä olen valmistautunut henkisesti hiustenleikkuuseen. Toiveissa olisi ns. gwyneth-pituus, ei sitä lyhyempi.

Tässä siis hirvittävä lähtötilanne, baarireissun jälkeinen tukkatyylini, jossa on vielä aavistus kiharaa:



* * *

Teille, jotka arvostelette hömppäaiheisten blogien kirjoittajia aivottomuudesta ja liian kevyestä suhtautumisesta asioihin: elämä koostuu pienistä onnen hetkistä. Jotkut haluavat jakaa vakavat ajatuksensa muille, toiset taas heittävät bloggaillessaan vapaalle ja antavat hölmöilylle vallan. Ymmärrän, että jos muiden vahingoittamisesta repii huumoria, se ei ole oikein, mutta miksi puhdas ilo omista nautinnonaiheista on pahasta? Vai onko toisten tyytyväisyys teiltä pois?

* * *

Sain muuten joululahjan eilen! Paketista paljastui muun muassa liikuttava possuyöpuku.


0 kommenttia: