CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torstai 19. helmikuuta 2009

Muutan Irlantiin, siellä ne ei ymmärrä mua enkä mä niitä...

Olen paha.

Minun piti säästää, mutta olen ostanut viikon sisällä kaksi paksua, kiiltäväkantista naistenlehteä.
Menin Siwaan ilman kauppakassia, joten jouduin turvautumaan muovikassiin, joka kuitenkin hajosi miltei heti kaupasta poistuttuani.

Lisäksi olen aivoton.

En osaa keskustella oikeista aiheista oikeassa seurassa. Vaihdan ajatuksia kavereiden kanssa messengerin välityksellä missikisoista ja yläasteikäisten seksikkäästä pukeutumisesta.

Olen vääränlainen mihin tahansa seuraan - missiksi olen ruma, lihava ja liian sivistynyt (tunnistan Jutta Urpilaisen kuvasta, onhan se ollut Iltalehdessäkin, ihQ daa), mutta vakavasti otettavaksi humanistiksi liian suurpiirteinen ja kunnianhimoton.

Myös kuukausittain puhkeava naistenvaiva närpii alavatsaani aiheuttaen kipua ja verta. Olen yrittänyt minimoida tuskat vetämällä rasvaa, sokeria ja hiilihydraatteja, mutta krampit eivät hellitä.

Vee-itutus sen sijaan loistaa ja kukoistaa.

Kaveritkin meni nukkumaan, kuka mua nyt viihdyttää? En voi edes popittaa.

0 kommenttia: